google-site-verification=Ejwtz_XiDqzx2MTXv6iK-YeHaM9q1XfXEVmBPiSUeXA

BİZ HAKKIMIZI İSTİYORUZ

ABONE OL

KOOP-İŞ SENDİKASI ÜYELERİ GREVE GİTTİ

Reklam
Reklam

KOOP-İŞ SENDİKASI ÜYELERİ GREVE GİTTİ
Koop-iş Sendikası Kayseri Şube Başkanı İdris Güven,  "Sosyal Hizmetler Bakanlığı kendisine bağlı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarında Türk-İş ile yapılan görüşmelerde elde edilen ücret zammını uygulanmak istenmiyor.  Sendikanın aldığı karar nedeniyle Türkiye genelinde greve çıkıyoruz. Bizim derdimiz  ücret değil ama bu hakkımızı istemiyoruz anlamına gelmiyor. Bize üvey evlat muamelesi yapılıyor" dedi