google-site-verification=Ejwtz_XiDqzx2MTXv6iK-YeHaM9q1XfXEVmBPiSUeXA

ESKİ İL SAĞLIK MÜDÜRÜ DE AK PARTİ'DEN ADAY

ABONE OL

Önceki dönem Kayseri İl Sağlık Müdürü Prof.Dr. Ali Ramazan Benli de Ak Parti'den milletvekili aday adayı oldu.

Reklam
Reklam

ALİ RAMAZAN BENLİ BAŞVURUSUNU YAPTI
Önceki dönem Kayseri İl Sağlık Müdürü Prof.Dr. Ali Ramazan Benli de Ak Parti'den milletvekili aday adayı oldu.
Benli, "Devletimizin beka mücadelesinde yük, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın ve onun eşsiz vizyonu ile açtığı yolda mili bir şuurla birlikte yürüdüğü dava erlerinin omuzlarındadır. Bizler de Devletimize ve Milletimize hizmet etmek gayesiyle, O’nun kutlu davasına, dava erleri ile safları sıkılaştırarak omuz vermek için "Bismillah" diyoruz. Kalbimizde taşıdığım Ak Parti rozetini yakamıza da takmak nasip oldu.Bugün bu başvuru ile tensip edilirse devletimiz sayesinde edindiğimiz bürokratik kazanımlar ve mesleki bilgi ve tecrübeyle yine yeni kazanımları sağlamak adına koşturmak arzusundayım.Rabbim; bizlere Devletimiz ve Milletimiz için layıkıyla çalışmayı nasip etsin. Bizleri razı olduğu hizmetlerde istihdam eylesin. Kayserimize ve Ülkemize daha iyi hizmet edebilmek için “Bismillah” dediğimiz Ak Parti aday adaylığı sürecinin hakkımızda hayırlara vesile olması duasıyla." dedi.