BİZ HAKKIMIZI İSTİYORUZ

KOOP-İŞ SENDİKASI ÜYELERİ GREVE GİTTİ

BİZ HAKKIMIZI İSTİYORUZ
29 Ağustos 2025 - 10:14
KOOP-İŞ SENDİKASI ÜYELERİ GREVE GİTTİ
Koop-iş Sendikası Kayseri Şube Başkanı İdris Güven,  "Sosyal Hizmetler Bakanlığı kendisine bağlı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarında Türk-İş ile yapılan görüşmelerde elde edilen ücret zammını uygulanmak istenmiyor.  Sendikanın aldığı karar nedeniyle Türkiye genelinde greve çıkıyoruz. Bizim derdimiz  ücret değil ama bu hakkımızı istemiyoruz anlamına gelmiyor. Bize üvey evlat muamelesi yapılıyor" dedi

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum